Kui eelmine nädal kirjutasime mis maandumisleht on, kellele see suunatud on ning miks seda kasutama peaks, siis täna anname teile 4 üllatavat nippi, millega maandumislehe konversiooni suurendada. Konversiooni suurendamine maandumislehel on ülimalt oluline, sest mida suurem see on, seda rohkem päringuid/tellimusi saad.

1. Automaatne vormi täitmine

Nagu me juba teame, siis maandumislehel peab olema kontaktivorm. Lase oma arendajal teha vorm selliseks, et kui külastaja teie maandumislehele satub, siis esimene väli vormis oleks juba kursoriga koheselt täidetav. Niiöelda, et kursor juba esimeses kastis vilguks.

Miks on see oluline?
Lihtne vastus – kasutajamugavus. Üks välismaa firma tegi A/B testi ning avastas, et selline vorm suurendas nende konversiooni 56% võrra. Sarnane viis on kasutusel näiteks ka google.ee lehel kui sinna satud. Otsingu kasti on kohe võimalik kirjutada.

2. Näita lahkuvale inimesele popup vormi

Näita inimesele, kes üritab lahkuda popupi. Kui süsteem saab aru, et külastaja soovib sinu maandumislehelt lahkuda “tagasi” või “x” nupu kaudu, siis uuri ehk saad teda paremini aidata. Küsi talt, ehk on tal huvi telefoni teel sellel teemal suhelda ja näita talle popup kasti sees vormi, kuhu ta saaks lisada oma telefoni või emaili aadressi?

Või näiteks kui sinu maandumisleht pakub tootele või teenusele allahindlust, siis paku talle lisa allahindlust. Ära lase tal niisama midagi tegemata lahkuda.

3. Remarketing

Kui aga sinu külastaja ikkagi läks minema, siis võib-olla aitab sind remarketing. Remarketing on väga tõhus moodus külastaja pilgu püüdmiseks veelkord läbi mõne teise kanali, kus ta aeg-ajalt viibib. Näiteks Facebook.

Paigalda oma lehele kood, mis jätab külastaja arvutisse küpsise, mis tuvastab ta ära Facebookis. Loo Facebookis remarketing kampaania, mis näitab talle veel näiteks 14 päeva selle sama teenuse või toote reklaame. Kui sa veel Remarkeringist väga palju ei tea, siis oota natukene. Peagi kirjutame selle kohta ka lähemalt.

4. Küsitlusvorm

Paigalda oma maandumislehele küsitlusvorm. Tunne külastaja kohta rohkem huvi. Anna tal võimalus öelda oma arvamus. Seda võib kasutada ka näiteks punktis nr #2 väljatoodud asendusel. Et kui külastaja soovib lahkuda, siis uuri talt, miks ta ära läheb.

 

Need 4 väikest nippi võivad suurendada kõvasti sinu landing page konversiooni. Kui sul on maandumisleht, siis proovi mõni nipp ära ja anna sellest ka meile teada kuidas see sinu lehe konversiooni muutis :)