Kodulehe optimeerimine

Soovid, et sinu veebileht oleks oma valdkonna märksõnadega esilehel või isegi esimene? Meie aitame!

SEO tööd mis tõstavad lehte

Kodulehe optimeerimine ehk SEO aitab suurendada veebilehe külastusi

Kodulehe optimeerimine on tähtis, kui sinu eesmärk oma ettevõttega on kasvada. SEO üks parimad meetmeid oma veebilehe külastuste kasvatamiseks. Lõppfaasis on sinu veebileht Google otsingumootoris esimene ning sina saad oma veebilehele TASUTA sihitud külastusi. Mis võiks olla veel parem?

Kui sa täpselt ei tea, mis kodulehe optimeerimine on, siis loe altpoolt edasi. Kui juba tead, siis kirjuta & küsi hinda!

Mida me täpsemalt SEO vallas teeme:

  • Teostame Google märksõnade analüüse

  • Teostame olemasoleva kodulehe optimeerimise analüüse

  • Parandame on page SEO’d

  • Aitame kvaliteetsete linkidega ehk lingikampaaniatega

Võta ühendust!

Saad meile alati ka helistada +372 5553 5513 või kirjutada info@veebidoktor.ee

    Mis see kodulehe optimeerimine, ehk SEO täpsemalt on?

    Internetiturundus tähendab kampaaniate korraldust erinevates müügikanalites, et olla oma kliendile järjepidevalt nähtaval.

    Kodulehe optimeerimine, ehk SEO on termin mida kasutatakse internetiturunduse valdkonnas väga tihti. Paljud aga ei saa aru, mida see täpsemalt tähendab. Lühidalt öeldes tähendab see seda, et Teie veebileht optimeeritakse Google otsingumootori jaoks selliseks, et see tuleb võimalikult hästi otsingutulemustes välja.

    Pealtnäha tundub lihtne, kuid optimeerimise protsess on tegelikulv väga keeruline ja järjepidev tegevus. Positiivsest küljest on see kõige parema Conversion Rate’ga võimalus päringute ja tellimuste saamiseks! Google otsingumootorite algorütmid koosnevad tuhandatest mõõdikutest, mille tulemusel veebilehte otsingumootoris kuvatakse. Ja need mõõdikud on hoolega tavakasutaja eest peidus. Ehk siis tegelikult teavad väga vähesed, kuidas Google täpselt veebilehti otsingutes kuvab.

    Küll aga..on välja kujunenud teatud SEO toimetused, mida rakendades Teie veebileht otsingutulemustest tõuseb.

    Meetmeid mida rakendada on palju ning tasuta nõuandeid leiad ka meie blogist. Kodulehe optimeerimine koosneb paljudest erinevatest toimingutest, ning mida enam toiminguid suudad oma veebilehega ära teha, seda enam sinu veebileht ka google otsingutes tõuseb.

    Kõrgem positsioon = rohkem klikke

    Mida kõrgemal oled Google otsingumootoris, seda rohkem tasuta, orgaanilisi klikke veebilehele saad

    Rohkem klikke = rohkem müüki

    Mida rohkem sihitud klikke sinu veebileht saab, seda rohkem tehakse sinu veebilehel tellimusi ja päringuid

    Rohkem müüki = Edukas!

    Mida rohkem päringuid/müüke seda suurem on ettevõtte käive ning kasum. Sinu ettevõte kasvab

    Kodulehe optimeerimine toimub 3-4 SEO etapis

    Vastavalt millises faasis on Teie soov SEO’ga algust teha jaotame meie Veebidoktoris kodulehe optimeerimise protsessi kolmeks või neljaks osaks.

    1.

    Märksõnade analüüs

    Edukas SEO projekt saab alguse õigete märksõnade väljavalimisest. See on protsess, kus vaadatakse Google ametlikust statistikast välja Teie valdkonda iseloomustavad märksõnad, mida inimesed Google otsingutulemustes üldse otsivad.
    Ei ole mõtet optimeerida märksõnu, mida inimesed ei otsi ning veebilehele külastusi ei too.

    2.

    Olemasoleva veebilehe analüüs

    See on etapp, mida osadel on vaja ning osadel ei ole vaja. Kui Teil juba on olemasolev veebileht, siis selles etapis vaadatakse üle toimingud mis juba on tehtud. Ehk milline kodulehe optimeerimine juba on teostatud.
    Lõpptulemusel saadetakse raport puudulikest osadest koos ajakulu pakkumisega, kui seda meie pool lasta teha.

    3.

    Sisemine optimeerimine, ehk SEO

    Kui vastavad analüüsid on olemas ning tehtud on aeg asuda selle kõige mahlasema osa juurde. Ehk kodulehe sisemise optimeerimise juurde. Selle käigus viime vastavusse Teie veebilehe Google teatud standarditega. Mõned pisikesed näited, mida teie veebilehega teeme sisemise optimeerimise käigus:
    - Parandame laadimiskiirust
    - Paigaldame peale krüpteeringud
    - Teeme paika meta tiitlid, descriptionid, on page SEO märksõnade protsendi kogu sisust
    - Muudame pildi tiitleid
    - Muudame sisemiste ja väliste linkide ülesehitusi

    4.

    Välimine optimeerimine, ehk SEO

    Välimine optimeerimine on viimane protsess. Tavaliselt laseme kolmandas etapis lehel kaks-kolm nädalat puhata ning siis alustame viimast SEO protsessi, milleks on veebilehe optimeerimine väljaspoolt. Ehk, ehitame teie veebilehe ümber veebilehtede võrgustiku, millele omakorda suuname Google otsingurobotid.

    Piltlikult öeldes saab Google algorütm aru, et Teie veebilehest üle interneti räägitakse päris inimeste poolt, kes on teie pakutud teenusega rahul. Lõpptulemusel maandub otsingumootori indekseerija teie veebilehele õige märksõna alusel ning saab aru, et teie veebileht on kasulik. Selle tulemusel tõstab algorütm Teie veebi üles poole. See on kõige lihtsam seletus mida oskame kirja panna, kuid kogu protsess on ülimalt keeruline ja toimib alati.

    Mõned Conversion Rate näited meie klientide põhjal

    Kui veebilehel on tasuta orgaaniline külastus saavutatud, siis see on pea alati parima Conversioniga. Ehk SEO’d õigesti tehes on päringute ja tellimuste arv suurem kui ükskõik millist reklaamikanalit kasutades. Mõned näited meie klientide Conversion Rate määradest, kellel on kodulehe optimeerimine teostatud