Nagu me kõik väga hästi teame, siis Facebook mängib paljude inimeste elus digimaailmas väga suurt rolli. Oleme kuulnud palju erinevaid põhjuseid, miks inimesed Facebookis käivad. Mõni nendes on järgnev:

  • Meeldib postitada endast infot
  • Meeldib näha teiste infot või nn „luurata“
  • Saab palju olulist infot, ilma uudisteportaale külastamata
  • Vajadus chat konsooli tarbeks, et teistega suhelda
  • Puhas ajaveetmine

Põhjuseid on palju, kuid üks on selge. Paljud meist kasutavad Facebooki ning see on ka suurim põhjus, miks tasuks see sotsiaalmeedia kanal enda kasuks tööle panna.

Kui sa oled väikeetevõtja ja Facebook on üks sinu turundusstrateegiaid, siis see postitus on just sulle. Aitame sind mõne lihtsa nipiga mida katsetades võid saada oma kodulehele palju uusi külastusi.

#1 Lisa postitusele link oma veebilehest

Väga lihtne. Ilma lingita keegi väga sinu lehele ei satu. Kui sa seda juba teed, siis veendu, et link ei oleks alati üks ja see sama. Kõige ideaalsem oleks teha oma veebilehele blogi osa ning suunata inimesed sinna. Sellisel juhul saad alati inimesed suunata erinevatele postitustele ja uudistele pakkudes neile uut ja kasulikku infot. Lingi postitamiseks on mitmeid mooduseid. Soovitame kasutada versiooni, kus lisad kõigepealt lingi ning siis optimeerid lingiga kaasa tuleva pildi, pealkirja ja lühiinfo. Nagu näiteks enamus meie postitused.

 

#2 Kasuta strateegilist „Boost post“ lahendust

Okei, kindlasti mõtled, et „Ahahh.. Maksa Facebookile ja küll siis läheb paremaks“.  Aga loe edasi.. Orgaaniline postituse levik on tasuta ja see on hea. Aga veel parem on postituse levik sinupoolt määratud inimeste sihtgrupile, kes arvatavasti veel sinu ettevõtte kohta väga palju ei tea. Boost versioon on Facebooki tiimi poolt kokkupandud väga kaval lahendus. Sa saad valida oma sihtgrupi ise ja postitada neile väärt infot.

Vaata üle mõni juba varem postitatud uudis, mis on tavapärasest rohkem saanud meeldimisi ja jagamisi. Pane sellele väike „Boost“, umbes 3 – 5€ peale. Kindlasti tee oma valik „Create a lookalike Audience“ alt, et postituse levik oleks võimalikult hästi sihitud.

 

#3 Postitades kasuta silmapüüdvat pilti ja lühikest teksti

Facebooki postitused, mis sisaldavad pilti saavad kuni 120% rohkem tähelepanu. Katsu leida teemakohane ja huvitav pilt. Samuti on näidanud erinevad uuringud, et kasutades kuni 150 tähemärki, saad olulisemalt rohkem tähelepanu, kui pikkade ja igavate tekstidega.

 

#4 Pööra Facebook fännid ümber meililistiks

Seniks, kuni sinu ettevõtte jälgijad on mõne kolmanda platvormi peal (ehk selles situatsioonis Facebook), oled sa neist sõltuv. Ürita erinevate nippidega saada omale meililisti. Näiteks paigalda oma veebilehele „meililistiga liitumine“. Pea aga meeles, et inimesed niisama oma emaili aadressi sulle ei anna. Anna neile põhjus, miks peaks nad oma emaili andma. Näiteks, paku unikaalset soodustust, mis saadetakse nende meilile vms.

See annab sulle olulise võimaluse saada nad kätte mõlemat kanalit pidi.

 

#5 Analüüsi varasemaid postitusi

Nagu juba ammu teada, siis mida rohkem meeldimisi, jagamisi ja kommentaare oma postitusele saad, seda parem on selle levik. Vaata üle, millised postitused on saanud neid toiminguid sinu fännide poolt kõige rohkem. Analüüsi need läbi. Mis külastajale võis meeldida? Proovi lähtuvalt analüüsist katsetada sarnaseid strateegiaid, et suurendada postituste tasuta levikut ja saada rohkem klikke.

 

#6 Tea oma sihtgrupi kohta rohkem

Facebook annab sulle head võimalused oma sightgrupi kohta täpsema info saamiseks. Selleks mine oma fännilehele ja kliki kaanepildi ülal olevat nuppu “Insights”. Vaata üle nende keskmine vanus, sugu, mis kellaajal nad meelsamini Facebookis viibivad. Katsu need kolm komponenti enda kasuks paremini tööle panna.

 

#7 Katsu postitada regulaarselt

Koolita oma kuulajaskond välja postitades regulaarselt. Postitused tee muidugi siis, kui sinu fännid on kõige enam Facebookis. Kui suudad hoida regulaarseid postitusi, teavad sinu fännid juba sellega arvestada ning klikkide hulk suureneb.

 

Need on vaid üks osa erinevatest tehnikatest, kuid kui neid tehnikaid reaalselt rakendada, siis saate oma lehele kindlasti rohkem külastusi.