Hetkel on põhiline turundusvõte luua Facebooki oma ettevõtte fännileht ning seda erinevate võimalustega populariseerida. Fännilehe turunduslik mõte laias laastus on:
• ole seal kus inimesed.
• ole seal sihtgrupile
• paku neile huvitavat sisu.

facebook-turundamine-algajale

Sul võib olla lihtsam leida endale Facebooki püsilugejaid kui veebilehe püsikülastajaid, fänniks hakkamine on ühe hiireklõpsu kaugusel.
Fännilehe loomisel lisa ka fännilehe pilt (näiteks logo või midagi loovamat)
Facebookis on kõige edukamad eelkõige hoiakuid ja elustiili (ka sotsiaalteemad) kajastavad fännilehed, aga läbimõeldult saab huvitavaks teha ka teised valdkonnad.
Ära ürita läheneda sisuga “osta meie tooteid”. Seda võib ka muidugi teha ja natuke peabki, aga vaoshoitult ning mitte domineerivana. Paku hoopis head ja huvitavat sisu.
Lisaks heale sisule ja mängudele on efektiivne viis Facebookis kasutada bannereid.

Bannereid on 2 sisulist tüüpi:
• Tavalised bannerid
Viitavad mingile urlile, näiteks sinu kampaanialehele
• Spetsiaalsed fännilehtede ja ürituste bannerid
Kutsuvad inimesi su fännilehega liituma ja saavutama sellega oluliselt pikemat kontakti. Iga banneri all on ka spetsiaalne “Hakka fänniks” nupuke, seega liitumine fännilehega on tõeliselt lihtne. Nuppude nimetusi saab bännerit tehes muuta.

Kokkuvõtteks võib öelda, et olge oma klientidele olemas neid huvitava sisuga ning saate endale suure fännibaasi mida kampaaniate ja uudiste korral kasutada.