Muudatused fännimängude korraldamises

Facebook

Käes on oluline hetk! Eile teavitas Sotsiaalmeedia kanal Facebook, et taas on muudetud reegleid. Ja seekord ainult paremaks! 🙂

Varasem turundamine sotsiaalmeedias

Veel üleeile oli Facebooki poolt keelatud kampaaniad, kus inimene pidi likema/jagama/kommenteerima postitust, mis asusmeedia fännilehe seinal. Ainukene õige moodus oli fännimängude teostamine läbi äppide. Tõsi, Eestis nendest reeglitest pole enamus hoolinud, sest me oleme ju pisike riik, ning selline suur kanal ju meid tüütama ei vaevu.
Juhul, aga kui oleks vaevunud, oleks kampaania võinud lõppeda eemaldamisega. Mis omakorda oleks tähendanud kampaania eelarve osalist või täielikku põrumist.

Alates eilsest 27.08.13

Jah, alates eilsest (ametlik link) võib selliseid kampaaniaid korraldada. Facebooki sõnul aitab see kaasa väikefirmade sotsiaalmeedia turundusele. Küll aga on siin mõned asjad, milllega tuleks siiski arvestada.

Lubatud on

  • Kampaania, kus on nõutud postituse likemine ja kommenteerimine.
  • Kampaania, mille raames peab fänn kirjutama sinu postkasti.

Endiselt ei ole lubatud

  • Korraldada kampaaniaid nii, et fänn peaks teavitama osalemisest oma seinal. See muidugi ei tähenda seda, et ta ei tohiks seda teha. Seda lihtsalt ei tohi küsida Näitena: Jaga postitust oma seinal, muidu sa ei osaleei tohi olla.
  • Käskida fännil ennast või sõpru tagida.

Kas seoses sellega kaob äppide mõte ära?

Kindlasti mitte! Äpp on siiski rohkem selline tark vahend, mis tuleb kasuks paindliku fännimängu korraldamisel ja ettevõtte turundus eesmärkide saavutamisel. Meie arvates ei kao äpid veel kuhugi vaid muutuvad aina tugevamaks. Arvestades, seda et Facebook on inimeste jaoks meelelahutus kanal, siis äppide kaasamine fännimängudes annab brändile paremad võimalused enda lehe tutvustamisel.

Kommenteeri, kas Sina muutud enda fännilehel pildimängu kampaaniate korraldamisega pigem aktiivsemaks? 🙂