Facebook turundus – kasutaja rolli määramine

Facebook

Nagu me juba õppinud oleme, siis on facebook turundus tänapäeval ideaalne võimalus tõsta oma ettevõtte brändi tuntust. Koostasime postitusi eesmärgiga tutvustada fännilehe adminide õigusi ehk rolle.

Kuna paljud ettevõtted haldavad oma fännilehte isiklikult, siis tasub kindlasti määrata igale töötajale õige roll. Vastasel juhul võib juhtuda nii nagu sai naljakal kombel lugeda mõned kuud tagasi City Motorsi fännilehe kohta, kus töötaja “kaaperdas” firma fännilehe.

Koostasime tabeli, kus on selgelt määratud iga kasutaja võimalused.

Lehe moderaatoreid ja nende õigusi saab muuta minnes oma fännilehele. Seejärel tuleb vajutada Edit page -> Manage admin roles. Kusjuures, et määrata admini, peab olema ta sinu sõbralistis.

NB! Iga moderaator, kellel on “Manager” õigused saab muuta ja kustutada teise moderaatorite õigusi.

facebook turundus rollid

Alustame siis tutvustamisega kõige alt.

1. Insights Analyst –  statistik. Temal on kõige väiksemad õigused. Enamasti puudutavad õigused lehe edu jälgimist. Tal on õigus vaadata kui palju fännilehte külastatakse, kui palju on kaasatud jms. Muuta ei saa ta midagi. Sellised õigused võiks määrata inimesele, kes koostab analüüse.

2. Advetiser – ehk reklaamimees. Temal on võimalused valmistada, muuta ja lisada reklaame. Reklaamid puudutavad lehe paremat serva. Peale selle saab ta jälgida reklaami statistikat. Sellised õigused võiks määrata sellisel juhul kui tellite ainult reklaamimise teenust lehe küljel.

3. Moderator – ehk moderaator. Saab jälgida statistikat ja kõike muud mida eelnevad moderaatorid. Tema erinevus teiste puhul on see, et ta saab vastata fännilehele saabunud kirjadele. Peale selle saab ta veel vastata ja kustutada kommentaare lehe piltide jms all.

4. Content Creator – ehk sisutekstide looja. Tal on kõik õigused mis eelnevatel. Peale selle on tal õigus appidele ja postitustele. Üldiselt on selliseks inimeseks isik, kes haldab lehte. Näiteks, kui sa ei ole palganud eraldi firmat, siis võiks selleks olla isik, kes on ettevõtte tegevustega pidevalt kaasatud ja teab kuidas firmal läheb ja mis toimub.

5. Viimane ja kõige tähtsama rolliga on Manager. Manager on isik, kes loob fännilehe. Tema saab teha lehega kõike – isegi vajadusel selle kustutada. Meeles peab pidama seda, et iga kord, kui lisad uue moderaatori, pakub facebook vaikivalt manageri rolli. Kui leiad, et isikul pole vaja kõike lehel teha, siis muuda see ära 🙂

Loodame, et antud postitus oli piisavalt ülevaatlik et saaksid valida oma moderaatoritele õiged õigused!

Küsimuste korral vastame meeleldi! Vajuta siia