Täida väljad ja saame kokku!

Ootame alati huvitavaid ja väljakutsuvaid projekte. Alusta lihtsa kirjaga!

Posts filed under: Kodulehe optimeerimine

Kategooria: Kodulehe optimeerimine

Kodulehe SEO on muutuv protsess

Kodulehe optimeerimine ehk SEO on pidevalt muutuv protsess. Otsingumootorid muudavad pidevalt oma algoritme, nende seast populaarseim Google teeb seda enda sõnul ligi 400 korda aastas. Selleks, et olla Google jaoks...

Parandame kodulehe SEO jaoks katkised lingid

Sinu veebilehel olevad katkised lingid teevad halba kodulehe SEO’le. Miks? Sest nad ei aita lehe külastajat – nad ei vii külastajat edasi soovitud tulemuseni. Seda teab ka google robot. On...

Märksõna valik ning kodulehe tegemine

Selle postituse käigus õpetan Teile ühe olulise osa kodulehe tegemise puhul. Selleks on õigete märksõnade valik. (Inglise keeles) Keyword on mingi kindel sõna, mis iseloomustab sinu tegevusala. Neid võib ja...

Kas kõrge bounce rate on suur probleem?

Bounce rate – mis see on? “Bounce rate” ehk tõlkena tagasipõrke tase on leitav Google Analytics programmis. Asukoha, kus see asub leiad siit. Tagasipõrke tase on see, kui kodulehekülje külastaja...

Kolm põhjust, miks resposive koduleht aitab kaasa SEO-le

Mobiilide ja tahvelarvutite kasutamine ja selle tõusev trend on toonud endaga kaasa uue mooduse kodulehtede tegemisel. Seda kutsutakse “responsive” koduleht. Mida see siis aga tähendab ning miks see vajalik on?...

Kodulehe optimeerimine – märksõna jälgimine

Kodulehe optimeerimine on tähtis, sest tänu sellele saad sa oma lehele sihitud külastatavust, ehk potensiaalseid kliente. Nagu SEO tähendab otse inglisekeelest ( SEO = otsingumootorite optimeerimine) siis on see küllalti...