Okei, oled sättinud üles Google AdWords, Facebook või mõne muu reklaamikanali ning mõni külastaja on juba läbi selle sinu lehele saabunud. Mis edasi? Mõtled arvatavasti, et nüüd on reklaam üleval ja...
Kui eelmine nädal kirjutasime mis maandumisleht on, kellele see suunatud on ning miks seda kasutama peaks, siis täna anname teile 4 üllatavat nippi, millega maandumislehe konversiooni suurendada. Konversiooni suurendamine maandumislehel on...
Nagu me kõik väga hästi teame, siis Facebook mängib paljude inimeste elus digimaailmas väga suurt rolli. Oleme kuulnud palju erinevaid põhjuseid, miks inimesed Facebookis käivad. Mõni nendes on järgnev: Meeldib...
Kindlasti on igaüks meist sattunud vähemalt korra elus maandumislehel. Maandumisleht, ehk „landing page“ on üldisest veebilehest eraldiseisev sisuleht mingi kindla tegevuse suunamiseks või mõne kindla toote või teenuse väga täpseks...
Logo kujundamine on üks esimesi samme brändi loomisel. Kuna veebilehti ja kaubamärke tuleb üha enam juurde, siis on vaja, et logo oleks võimalikult silmapaistev ning annaks vaatajaskonnale võimalikult selge ülevaate, millega...
Tähelepanu! Alates 5. septembrist saab registreerida .fi lõpulisi domeene ka eesti juriidilised või füüsilised isikud! Kui varem pidi .fi lõpulise domeeni saamiseks omama soome isikukoodi või registrikoodi, siis nüüd seda...
99% uutest veebiprojektidest algavad domeeninime valikuga. Domeeninime valik on tähtis. Kohati isegi tähtsam, kui ettevõtte nime valik. Hea domeeninime valikuks tasub võtta aega, sest domeen on üks nendest vähestest asjadest,...
Kodulehe tegemine võib pealiskaudselt tunduda lihtne ja kiire protsess. Muidugi, valmistamine võib tõesti toimuda kiirelt, kuid selle kõige aluseks on planeerimine. Järgneva blogi postituse sooviksingi pühendada sellele, et aidata Teil...
Igal ühel meist on olulisi faile. Olgu need siis pildid, mingid dokumendid või arvutuslikud tabelid. Pole vahet, mis need on. Igatahes on oluline, et need oleks olemas ja avatavad. Kindlasti...
Bounce rate – mis see on? “Bounce rate” ehk tõlkena tagasipõrke tase on leitav Google Analytics programmis. Asukoha, kus see asub leiad siit. Tagasipõrke tase on see, kui kodulehekülje külastaja...
See postitus on mõeldud kõigile, kellel on olemas oma kodulehekülg ning omavad soovi jälgida oma veebilehe statistikat. On olemas palju erinevaid programme, mille abil saab jälgida oma kodulehe külastatavust ning...
Eesti on aina e-riigistumas ning iga nurga peal võib leida mõne uue ja huvitava kodulehekülje. Kui sul või sinu ettevõttel on kodulehekülg, siis peaksid kindlasti rõhku pöörama ka oma tehtud...