Uued tuuled facebook coveri reeglites!

Facebook

Ohohh! Facebook on vaikselt muutnud facebooki coveri reegleid. Kui keegi veel ei tea siis “cover” ehk kaanepilt on see ülemine pilt fännilehel. Tema suurus on kindel: 851×315 pikslit. Kõik kes tegelevad oma ettevõtte või tuttava ettevõtte reklaamimisega facebookis peaksid antud postituse läbi lugema.

Lisasin pildi, mis näitab mida on muudetud:

facebook coveri reeglid

 

Nagu pildil näha, siis on praktiliselt muudetud kõik. Alates tänasest ei ole kaanepildil keelatud:

  1. Reklaamida oma firma nime ning selle kodulehekülge.
  2. Kaanepildil võib olla firma kontaktid (mis on nagunii ka kaane all “about” kohal).
  3. Võib lisada like ja share nuppe. Need küll kaanepildil ei tööta, kuid näiteks saab panna nupu koos viitega(noolega).
  4. “Tegevust üles kutsuma” on lubatud. Ehk kui sul on käimas kampaania, siis võid vabalt sinna kirjutada, et like meie lehte ning osaled loosimises 😉

Ainuke reegel, mis jäi muutmata on see, et kaanepildil olev tekst ei tohi sisaldada üle 20% pildis.

Samas, olgem ausad – seda kõike on tehtud ka varem. Kuid nüüd on eelis see, et sa ei pea muretsema, et sinu leht kustutatakse 🙂

Kõige naljakam selle juures on see, et kui vaatate facebooki juhtnööre, siis on üleval märgata, et neid on viimati muudetud eelmise aasta detsembris. Tegelikult see nii ei ole. Ei tea millest selline arusaamatus, aga las ta olla :). Põhitähtis on see, et enam ei pea muretsema konto kaotuse pärast. Omaette asi on muidugi see, et palju siis on 20% pildist tekst.

Ega siis muud midagi, kui kaanepilte uuendama!

Kommenteeri, millist taktikat kaanepildil sina kasutad? 🙂