Täida väljad ja saame kokku!

Ootame alati huvitavaid ja väljakutsuvaid projekte. Alusta lihtsa kirjaga!

Blogi

Väga palju häid nippe ja uudiseid kodulehe ja turunduse teemadel.

Õige domeeninime valiku ABC

99% uutest veebiprojektidest algavad domeeninime valikuga. Domeeninime valik on tähtis. Kohati isegi tähtsam, kui ettevõtte nime valik. Hea domeeninime valikuks tasub võtta aega, sest domeen on üks nendest vähestest asjadest, mis jääb enamasti kuni veebilehe olemasoluni samaks. Kõik muu, näiteks disain…

Loe edasi →

7 viga, mis peaks kodulehel juba nüüdseks olema kindlasti parandatud!

Internetis muutub iga päev palju asju. Enamus nendest on sellised väikesed muudatused, millega ei pea tingimata kaasa minema. Küll on aga toimunud ka palju suuremaid muudatusi, mis tänapäevase müra ja kära tõttu võivad olla sinust lihtsalt mööda tuhisenud. Koostasime sellega seoses…
Loe edasi →

Facebookis turundamise soovitused alustajale

Hetkel on põhiline turundusvõte luua Facebooki oma ettevõtte fännileht ning seda erinevate võimalustega populariseerida. Fännilehe turunduslik mõte laias laastus on: • ole seal kus inimesed. • ole seal sihtgrupile • paku neile huvitavat sisu. Sul võib olla lihtsam leida endale…

Loe edasi →

Kodulehe SEO on muutuv protsess

Kodulehe optimeerimine ehk SEO on pidevalt muutuv protsess. Otsingumootorid muudavad pidevalt oma algoritme, nende seast populaarseim Google teeb seda enda sõnul ligi 400 korda aastas. Selleks, et olla Google jaoks kvaliteetne otsingutulemus tuleb end pidevalt kursis hoida Google „trendidega“.

Loe edasi →

Vaata mis muutub WordPress 3.8 versiooniga

Vähem kui kuu aega tagasi wordpress uue 3.7 versiooniga toimunud muudatused tavakasutajaid otseselt ei puudutanud. Nüüd aga tuleb, viimastel andmetel Detsembris, välja uus versioon – WordPress 3.8. Uued muutused puudutavad kõiki, kes haldavad enda kodulehte WordPress platvormil. Selles postituses toome välja…

Loe edasi →

Kuidas näidata blogi postituse all autori lisainfot koos pildiga

Antud postituses õpetame sulle, kuidas saad lisada enda blogi alla kellegi kontaktid või lühikese informatsiooni. Kuna oleme viimase kuu jooksul muutnud täielikult enda kodulehe kujundust, siis kirjutan blogi postituse meie kodulehe näite põhjal. Vajalik on esmane programmeerimise oskus.

Loe edasi →

Kodulehe tegemine ehk 6 esmast sammu kvaliteetse lehe kiiremaks valmimiseks!

Kodulehe tegemine võib pealiskaudselt tunduda lihtne ja kiire protsess. Muidugi, valmistamine võib tõesti toimuda kiirelt, kuid selle kõige aluseks on planeerimine. Järgneva blogi postituse sooviksingi pühendada sellele, et aidata Teil aru saada, mis on kvaliteetse ja kiire kodulehe valmistamise aluseks.

Loe edasi →

Muudatused fännimängude korraldamises

Käes on oluline hetk! Eile teavitas Sotsiaalmeedia kanal Facebook, et taas on muudetud reegleid. Ja seekord ainult paremaks! 🙂 Varasem turundamine sotsiaalmeedias Veel üleeile oli Facebooki poolt keelatud kampaaniad, kus inimene pidi likema/jagama/kommenteerima postitust, mis asus fännilehe seinal. Ainukene õige…

Loe edasi →

7 Sotsiaalmeedia turunduse nõuannet

Selles postituses anname Teile mõned nipid (täpsemalt 7), kuidas olla ja käituda nagu professionaal sodsiaalmeedia turunduse valdkonnas. Nagu  meil hetkel kombeks on, kirjutame blogi postitusi sotsiaalmeedia turunduse alal, milles peamiselt käsitleme facebook turundust. 🙂 Hakkame siis pihta! 1. Kindlasti esimese…

Loe edasi →

Facebook turundus – kasutaja rolli määramine

Nagu me juba õppinud oleme, siis on facebook turundus tänapäeval ideaalne võimalus tõsta oma ettevõtte brändi tuntust. Koostasime postitusi eesmärgiga tutvustada fännilehe adminide õigusi ehk rolle. Kuna paljud ettevõtted haldavad oma fännilehte isiklikult, siis tasub kindlasti määrata igale töötajale õige…

Loe edasi →

Failide säilitamine Dropboxis

Igal ühel meist on olulisi faile. Olgu need siis pildid, mingid dokumendid või arvutuslikud tabelid. Pole vahet, mis need on. Igatahes on oluline, et need oleks olemas ja avatavad. Kindlasti on sul tulnud ette probleeme, kus failid on kodu-töö arvutis,…

Loe edasi →

Parandame kodulehe SEO jaoks katkised lingid

Sinu veebilehel olevad katkised lingid teevad halba kodulehe SEO’le. Miks? Sest nad ei aita lehe külastajat – nad ei vii külastajat edasi soovitud tulemuseni. Seda teab ka google robot. On teada, et katkised lingid on google pildis EIEIEI ning ühtlasi…

Loe edasi →

Kodulehekülg ja selle kiirus

Kindlasti on tulnud sul ette selliseid olukordi kui oled külastanud kodulehte, mille laadimise kiirus on väga aeglane isegi kiires internetiühenduses. Mida oled teinud? Kas oled jäänud veebilehele või loobunud – lahkunud? On tõestatud, et sellised “aeglased” lehed viivad inimese tuju…

Loe edasi →

Märksõna valik ning kodulehe tegemine

Selle postituse käigus õpetan Teile ühe olulise osa kodulehe tegemise puhul. Selleks on õigete märksõnade valik. (Inglise keeles) Keyword on mingi kindel sõna, mis iseloomustab sinu tegevusala. Neid võib ja üldiselt peabki olema mitu. Sest mida enam on sinu leht…

Loe edasi →

6 märguannet et oled sõltuvuses sotsiaalmeediast

See pole mingi saladus, et sotsiaalmeedia on viimaste aastatega kasvanud tohutu kiirusega. Suuremate kohtadena võib nimetada Facebooki, Twitterit, Tumbrli, Flickrit ja Instagram’i. Kiire kasv on tekitanud ka paljudel sõltuvuse sotsiaalmeedia järele. Millised on aga märguanded, et inimene on sõltuvuses internetist…

Loe edasi →

Kas kõrge bounce rate on suur probleem?

Bounce rate – mis see on? “Bounce rate” ehk tõlkena tagasipõrke tase on leitav Google Analytics programmis. Asukoha, kus see asub leiad siit. Tagasipõrke tase on see, kui kodulehekülje külastaja tuleb sinu veebilehele midagi vaatama, vaatab ainult ühte lehte ning…

Loe edasi →

Kolm põhjust, miks resposive koduleht aitab kaasa SEO-le

Mobiilide ja tahvelarvutite kasutamine ja selle tõusev trend on toonud endaga kaasa uue mooduse kodulehtede tegemisel. Seda kutsutakse “responsive” koduleht. Mida see siis aga tähendab ning miks see vajalik on? Toome välja kolm vähemteada kuid olulist põhjust miks responsive koduleht…

Loe edasi →

Kodulehe optimeerimine – märksõna jälgimine

Kodulehe optimeerimine on tähtis, sest tänu sellele saad sa oma lehele sihitud külastatavust, ehk potensiaalseid kliente. Nagu SEO tähendab otse inglisekeelest ( SEO = otsingumootorite optimeerimine) siis on see küllalti arusaadav, et optimeeritakse märksõna ja selle sattumist otsingumootorisse. Kõik aga…

Loe edasi →

Kodulehe tegemine ja selle pluginid

Nagu teada, siis kodulehe tegemine on tähtis et tõsta oma ettevõtte/tegevuse nähtavust ja tunnustust. Selle puhul on oluline valida õige sisuhaldusplatvorm. Meie omalt poolt soovitame pea alati wordpressi, sest seda on lihtne hallata. Paljud kodulehe tegijad kiidavad wordpressi just selletõttu,…

Loe edasi →

Uued tuuled facebook coveri reeglites!

Ohohh! Facebook on vaikselt muutnud facebooki coveri reegleid. Kui keegi veel ei tea siis “cover” ehk kaanepilt on see ülemine pilt fännilehel. Tema suurus on kindel: 851×315 pikslit. Kõik kes tegelevad oma ettevõtte või tuttava ettevõtte reklaamimisega facebookis peaksid antud…

Loe edasi →

Tuntud brändid wordpress platvormi peal

Meilt on tihti küsitud, et wordpress on meie sõnul lihtsamast lihtsaim sisuhaldusplatvorm, kuid kas ta on ka selletõttu üldsegi hea ja ajakohane on? Jah, muidugi on! WordPress platvorm on üks tuntumaid platvorme, ning seda uuendatakse pidevalt. See on üks suur-suur…

Loe edasi →

Alustamine Google Analytics programmiga

See postitus on mõeldud kõigile, kellel on olemas oma kodulehekülg ning omavad soovi jälgida oma veebilehe statistikat. On olemas palju erinevaid programme, mille abil saab jälgida oma kodulehe külastatavust ning muid asjaolusid, kuid selles postituses toome esile parima milleks on…

Loe edasi →

Kuidas kaitsta oma veebilehte häkkerite eest

Eesti on aina e-riigistumas ning iga nurga peal võib leida mõne uue ja huvitava kodulehekülje. Kui sul või sinu ettevõttel on kodulehekülg, siis peaksid kindlasti rõhku pöörama ka oma tehtud töö kaitsmisele. Sa ju ei soovi, et kõik sinu higi…

Loe edasi →

Mis toimub internetis 60 sekundiga

Kas tead mis toimub internetis 60 sekundiga? Kui ettevõte küsib endalt, miks mul on vaja olla internetis nähtaval, siis vahel jääb sõnadest väheks. Selleks, et saaksite paremini aru, mis toimub ja miks teil on vajalik internetis nähtaval olla jagame teiega…

Loe edasi →