Täida väljad ja saame kokku!

Ootame alati huvitavaid ja väljakutsuvaid projekte. Alusta lihtsa kirjaga!

Veebidoktori blogi

  • konversiooni-suurendamine

6 moodust tasulise reklaami konversiooni suurendamiseks, mida oleme läbi aja õppinud

Okei, oled sättinud üles Google AdWords, Facebook või mõne muu reklaamikanali ning mõni külastaja on juba läbi selle sinu lehele saabunud. Mis edasi? Mõtled arvatavasti, et nüüd on reklaam üleval ja...
  • maandumislehe-konversiooni-tostmine

4 Üllatavat moodust maandumislehe konversiooni suurendamiseks

Kui eelmine nädal kirjutasime mis maandumisleht on, kellele see suunatud on ning miks seda kasutama peaks, siis täna anname teile 4 üllatavat nippi, millega maandumislehe konversiooni suurendada. Konversiooni suurendamine maandumislehel on...
  • vaikeettevotja

Väikeettevõtja, siin on sulle paar nippi oma veebilehe külastuse suurendamiseks läbi Facebooki

Nagu me kõik väga hästi teame, siis Facebook mängib paljude inimeste elus digimaailmas väga suurt rolli. Oleme kuulnud palju erinevaid põhjuseid, miks inimesed Facebookis käivad. Mõni nendes on järgnev: Meeldib...
  • drooniga-pildistamine

Drooniga pildistamine: mida õppisime kui käisime kliendi objekte pildistamas

Eelmisel aastal saime väga huvitava väljakutse osaliseks – drooniga pildistamine. See kõik tundub üli lahe, et võtad drooni ja lähed lendad ringi ning teed klõpse. Tundub lihtne? Aga kas väline...
  • maandumisleht

Maandumisleht – milleks, kellele ja millal

Kindlasti on igaüks meist sattunud vähemalt korra elus maandumislehel. Maandumisleht, ehk „landing page“ on üldisest veebilehest eraldiseisev sisuleht mingi kindla tegevuse suunamiseks või mõne kindla toote või teenuse väga täpseks...
  • logo-kujundamine

Logo kujundamine – 6 suurimat viga

Logo kujundamine on üks esimesi samme brändi loomisel. Kuna veebilehti ja kaubamärke tuleb üha enam juurde, siis on vaja, et logo oleks võimalikult silmapaistev ning annaks vaatajaskonnale võimalikult selge ülevaate, millega...
  • fin

.fi domeeni registreerimine muutub!

Tähelepanu! Alates 5. septembrist saab registreerida .fi lõpulisi domeene ka eesti juriidilised või füüsilised isikud! Kui varem pidi .fi lõpulise domeeni saamiseks omama soome isikukoodi või registrikoodi, siis nüüd seda...
  • oige-domeeninime-valik

Õige domeeninime valiku ABC

99% uutest veebiprojektidest algavad domeeninime valikuga. Domeeninime valik on tähtis. Kohati isegi tähtsam, kui ettevõtte nime valik. Hea domeeninime valikuks tasub võtta aega, sest domeen on üks nendest vähestest asjadest,...
  • facebook-turundus

Facebookis turundamise soovitused alustajale

Hetkel on põhiline turundusvõte luua Facebooki oma ettevõtte fännileht ning seda erinevate võimalustega populariseerida. Fännilehe turunduslik mõte laias laastus on: • ole seal kus inimesed. • ole seal sihtgrupile •...
  • kodulehe-SEO-on-muutuv-protsess

Kodulehe SEO on muutuv protsess

Kodulehe optimeerimine ehk SEO on pidevalt muutuv protsess. Otsingumootorid muudavad pidevalt oma algoritme, nende seast populaarseim Google teeb seda enda sõnul ligi 400 korda aastas. Selleks, et olla Google jaoks...
  • wordpress kasutamine

Vaata mis muutub WordPress 3.8 versiooniga

Vähem kui kuu aega tagasi wordpress uue 3.7 versiooniga toimunud muudatused tavakasutajaid otseselt ei puudutanud. Nüüd aga tuleb, viimastel andmetel Detsembris, välja uus versioon – WordPress 3.8. Uued muutused puudutavad...
  • kodulehe-blogi-kirjutaja

Kuidas näidata blogi postituse all autori lisainfot koos pildiga

Antud postituses õpetame sulle, kuidas saad lisada enda blogi alla kellegi kontaktid või lühikese informatsiooni. Kuna oleme viimase kuu jooksul muutnud täielikult enda kodulehe kujundust, siis kirjutan blogi postituse meie...
  • kodulehe-tegemine-6-sammu

Kodulehe tegemine ehk 6 esmast sammu kvaliteetse lehe kiiremaks valmimiseks!

Kodulehe tegemine võib pealiskaudselt tunduda lihtne ja kiire protsess. Muidugi, valmistamine võib tõesti toimuda kiirelt, kuid selle kõige aluseks on planeerimine. Järgneva blogi postituse sooviksingi pühendada sellele, et aidata Teil...

Muudatused fännimängude korraldamises

Käes on oluline hetk! Eile teavitas Sotsiaalmeedia kanal Facebook, et taas on muudetud reegleid. Ja seekord ainult paremaks! :) Varasem turundamine sotsiaalmeedias Veel üleeile oli Facebooki poolt keelatud kampaaniad, kus...
  • sotsiaalmeedia-marketing

7 Sotsiaalmeedia turunduse nõuannet

Selles postituses anname Teile mõned nipid (täpsemalt 7), kuidas olla ja käituda nagu professionaal sodsiaalmeedia turunduse valdkonnas. Nagu  meil hetkel kombeks on, kirjutame blogi postitusi sotsiaalmeedia turunduse alal, milles peamiselt...
  • kasutajarollid

Facebook turundus – kasutaja rolli määramine

Nagu me juba õppinud oleme, siis on facebook turundus tänapäeval ideaalne võimalus tõsta oma ettevõtte brändi tuntust. Koostasime postitusi eesmärgiga tutvustada fännilehe adminide õigusi ehk rolle. Kuna paljud ettevõtted haldavad...
  • dropbox

Failide säilitamine Dropboxis

Igal ühel meist on olulisi faile. Olgu need siis pildid, mingid dokumendid või arvutuslikud tabelid. Pole vahet, mis need on. Igatahes on oluline, et need oleks olemas ja avatavad. Kindlasti...
  • katkised-linigd

Parandame kodulehe SEO jaoks katkised lingid

Sinu veebilehel olevad katkised lingid teevad halba kodulehe SEO’le. Miks? Sest nad ei aita lehe külastajat – nad ei vii külastajat edasi soovitud tulemuseni. Seda teab ka google robot. On...
  • kodulehe-kiirus

Kodulehekülg ja selle kiirus

Kindlasti on tulnud sul ette selliseid olukordi kui oled külastanud kodulehte, mille laadimise kiirus on väga aeglane isegi kiires internetiühenduses. Mida oled teinud? Kas oled jäänud veebilehele või loobunud –...
  • marksona-otsing-SEO

Märksõna valik ning kodulehe tegemine

Selle postituse käigus õpetan Teile ühe olulise osa kodulehe tegemise puhul. Selleks on õigete märksõnade valik. (Inglise keeles) Keyword on mingi kindel sõna, mis iseloomustab sinu tegevusala. Neid võib ja...
  • sotsiaalmeedia-soltuvus

6 märguannet et oled sõltuvuses sotsiaalmeediast

See pole mingi saladus, et sotsiaalmeedia on viimaste aastatega kasvanud tohutu kiirusega. Suuremate kohtadena võib nimetada Facebooki, Twitterit, Tumbrli, Flickrit ja Instagram’i. Kiire kasv on tekitanud ka paljudel sõltuvuse sotsiaalmeedia...
  • bounce-rate

Kas kõrge bounce rate on suur probleem?

Bounce rate – mis see on? “Bounce rate” ehk tõlkena tagasipõrke tase on leitav Google Analytics programmis. Asukoha, kus see asub leiad siit. Tagasipõrke tase on see, kui kodulehekülje külastaja...

Kolm põhjust, miks resposive koduleht aitab kaasa SEO-le

Mobiilide ja tahvelarvutite kasutamine ja selle tõusev trend on toonud endaga kaasa uue mooduse kodulehtede tegemisel. Seda kutsutakse “responsive” koduleht. Mida see siis aga tähendab ning miks see vajalik on?...

Kodulehe optimeerimine – märksõna jälgimine

Kodulehe optimeerimine on tähtis, sest tänu sellele saad sa oma lehele sihitud külastatavust, ehk potensiaalseid kliente. Nagu SEO tähendab otse inglisekeelest ( SEO = otsingumootorite optimeerimine) siis on see küllalti...

Kodulehe tegemine ja selle pluginid

Nagu teada, siis kodulehe tegemine on tähtis et tõsta oma ettevõtte/tegevuse nähtavust ja tunnustust. Selle puhul on oluline valida õige sisuhaldusplatvorm. Meie omalt poolt soovitame pea alati wordpressi, sest seda...

Uued tuuled facebook coveri reeglites!

Ohohh! Facebook on vaikselt muutnud facebooki coveri reegleid. Kui keegi veel ei tea siis “cover” ehk kaanepilt on see ülemine pilt fännilehel. Tema suurus on kindel: 851×315 pikslit. Kõik kes...

Tuntud brändid wordpress platvormi peal

Meilt on tihti küsitud, et wordpress on meie sõnul lihtsamast lihtsaim sisuhaldusplatvorm, kuid kas ta on ka selletõttu üldsegi hea ja ajakohane on? Jah, muidugi on! WordPress platvorm on üks...

Alustamine Google Analytics programmiga

See postitus on mõeldud kõigile, kellel on olemas oma kodulehekülg ning omavad soovi jälgida oma veebilehe statistikat. On olemas palju erinevaid programme, mille abil saab jälgida oma kodulehe külastatavust ning...

Kuidas kaitsta oma veebilehte häkkerite eest

Eesti on aina e-riigistumas ning iga nurga peal võib leida mõne uue ja huvitava kodulehekülje. Kui sul või sinu ettevõttel on kodulehekülg, siis peaksid kindlasti rõhku pöörama ka oma tehtud...

Mis toimub internetis 60 sekundiga

Kas tead mis toimub internetis 60 sekundiga? Kui ettevõte küsib endalt, miks mul on vaja olla internetis nähtaval, siis vahel jääb sõnadest väheks. Selleks, et saaksite paremini aru, mis toimub...
Optimization WordPress Plugins & Solutions by W3 EDGE