Kodulehe SEO on muutuv protsess

Kodulehe optimeerimine ehk SEO on pidevalt muutuv protsess. Otsingumootorid muudavad pidevalt oma algoritme, nende seast populaarseim Google teeb seda enda sõnul ligi 400 korda aastas.

google optimeerimine

Selleks, et olla Google jaoks kvaliteetne otsingutulemus tuleb end pidevalt kursis hoida Google „trendidega“. LOE EDASI » » »

Vaata mis muutub WordPress 3.8 versiooniga

Vähem kui kuu aega tagasi wordpress uue 3.7 versiooniga toimunud muudatused tavakasutajaid otseselt ei puudutanud. Nüüd aga tuleb, viimastel andmetel Detsembris, välja uus versioon – WordPress 3.8. Uued muutused puudutavad kõiki, kes haldavad enda kodulehte WordPress platvormil. Selles postituses toome välja peamised uued muutused.

Uus tagumine pool

Vana, värvitu välimus muutub uue disaini vastu. See on juba WordPress.com saitidel kasutusel. Kui ei malda oodata, siis saad uut lahendust katsetada selle plugini näol.
wp-3-8-admin-ui
MP6 UI disain näeb välja erakordselt kaunis ning lihtne. Samuti on võimalik muuta värviskeeme “Users » Profile” lehel.
LOE EDASI » » »

Kuidas näidata blogi postituse all autori lisainfot koos pildiga

kodulehe blogi kirjutaja
Antud postituses õpetame sulle, kuidas saad lisada enda blogi alla kellegi kontaktid või lühikese informatsiooni. Kuna oleme viimase kuu jooksul muutnud täielikult enda kodulehe kujundust, siis kirjutan blogi postituse meie kodulehe näite põhjal. Vajalik on esmane programmeerimise oskus. LOE EDASI » » »

Kodulehe tegemine ehk 6 esmast sammu kvaliteetse lehe kiiremaks valmimiseks!

kodulehe tegemine esmased sammud

Kodulehe tegemine võib pealiskaudselt tunduda lihtne ja kiire protsess. Muidugi, valmistamine võib tõesti toimuda kiirelt, kuid selle kõige aluseks on planeerimine. Järgneva blogi postituse sooviksingi pühendada sellele, et aidata Teil aru saada, mis on kvaliteetse ja kiire kodulehe valmistamise aluseks. LOE EDASI » » »

Muudatused fännimängude korraldamises

Käes on oluline hetk! Eile teavitas Sotsiaalmeedia kanal Facebook, et taas on muudetud reegleid. Ja seekord ainult paremaks! :)

Varasem turundamine sotsiaalmeedias

Veel üleeile oli Facebooki poolt keelatud kampaaniad, kus inimene pidi likema/jagama/kommenteerima postitust, mis asusmeedia fännilehe seinal. Ainukene õige moodus oli fännimängude teostamine läbi äppide. Tõsi, Eestis nendest reeglitest pole enamus hoolinud, sest me oleme ju pisike riik, ning selline suur kanal ju meid tüütama ei vaevu.
Juhul, aga kui oleks vaevunud, oleks kampaania võinud lõppeda eemaldamisega. Mis omakorda oleks tähendanud kampaania eelarve osalist või täielikku põrumist.

Alates eilsest 27.08.13

Jah, alates eilsest (ametlik link) võib selliseid kampaaniaid korraldada. Facebooki sõnul aitab see kaasa väikefirmade sotsiaalmeedia turundusele. Küll aga on siin mõned asjad, milllega tuleks siiski arvestada.

Lubatud on

  • Kampaania, kus on nõutud postituse likemine ja kommenteerimine.
  • Kampaania, mille raames peab fänn kirjutama sinu postkasti.

Endiselt ei ole lubatud

  • Korraldada kampaaniaid nii, et fänn peaks teavitama osalemisest oma seinal. See muidugi ei tähenda seda, et ta ei tohiks seda teha. Seda lihtsalt ei tohi küsida Näitena: Jaga postitust oma seinal, muidu sa ei osaleei tohi olla.
  • Käskida fännil ennast või sõpru tagida.

Kas seoses sellega kaob äppide mõte ära?

Kindlasti mitte! Äpp on siiski rohkem selline tark vahend, mis tuleb kasuks paindliku fännimängu korraldamisel ja ettevõtte turundus eesmärkide saavutamisel. Meie arvates ei kao äpid veel kuhugi vaid muutuvad aina tugevamaks. Arvestades, seda et Facebook on inimeste jaoks meelelahutus kanal, siis äppide kaasamine fännimängudes annab brändile paremad võimalused enda lehe tutvustamisel.

Kommenteeri, kas Sina muutud enda fännilehel pildimängu kampaaniate korraldamisega pigem aktiivsemaks? :)